Skip to main content

Posts

Featured

Warkah buat kakak

Alhamdulillah ..wa syukru lillah

Kak dah 12 tahun hari ni.
Besaq dah anak dara umi.

Tengok masa ni kak kecik lagi..

hehe...gambaq pun kecik ja.




Dah boleh buat ic dah kak.



Dan mungkin tak lama dah nak baligh. Dah nak matang tu, serba serbi kena matang na kak.
Jaga aurat, jaga ibadah, pandai jaga adik2, hal ehwal rumah jugak.
Amanah untuk kak dan abang adik2 tu.
Kot bila umi ayah takdak nanti...kak dengan abang la 'wali' depa kan..

Jangan berhenti perjuangan kak dengan al-Quran.
Jangan berhenti belajar pandai2 ilmu Allah ..ilmu ukhrawi dan yang dunia pun kena seimbang.
Kaya atau kurang berada, macam mana pun kak nanti kena infaq di jalan agama.

Latest posts

BACA JE LAH

HAFAZAN DAN QASIDAH

Kidland

Raudhah Islamic School

PENGALAMAN MUKHAYYAM GENIUS INSANI 3.0

Tahfiz Muda Asyura

LEGOLAND JOHOR, MALAYSIA.

KEM GENERASI Al - QURAN DI MASJID NEGARA

Welcome To Pulau Pinang.....

Rabu mei 28/5/2014 pagi –petang