Welcome To Pulau Pinang.....

Assalamualaikum, kawan-kawan.Saya letak tajuk ''Welcome To PULAU PINANG kerana saya berpindah ke Pulau Pinang tahun ini. Sebernanya ummi saya nak berpindah ke pulau pinang, selepas itu ummi saya pun pindahkanlah saya dan abang saya ke Pulau Pinang dulu. Tetapi, ummi saya tidak dapat berpindah ke Pulau Pinang, jadi saya duduk sahajalah di rumah mak tok saya dan mak cik saya bersama abang saya. Saya bersekolah di Sekolah kebangsaan Titi TERAS bersama abang dan sepupu saya di Pulau Pinang.Saya mendapat dua kawan baik yang bernama Athirah Sofea dan Ainul Farah Marisya.Kawan saya yang bernamaAthirah sofea dilantik sebagai pengawas pusat sumber,,malahan, kawan saya yang bernama Ainul Farah Marisya pula dilantik sebagai pengawas sekolah.Saya pula dilantik sebagai ahli skuad spbt (skim pinjaman buku teks - spbt).Itulah ceritanya ketika saya berada di Pulau Pinang.Tahun ini saya tak tahulah saya nak duduk di Pulau Pinang ataupun di Kuala Lumpur . Bye bye... Saya tidur dulu , dah ngantuk ni... 

Comments

Popular Posts