My Diary 2014

21 Mac 2014 (Jumaat)

Alza hilang
Semasa jam lebih kurang 6: 30 umi saya mahu pergi kerja ...selepas itu umi saya tengok di luar ....tiba - tiba kereta Alza kami  hilang... umi saya bertanya kepada  ayah saya di mana kereta alza? ayah saya pun turun untuk tengok di mana kereta alza...selepas itu umi saya pun  pergi kerja dengan menaiki kereta lain ...iaitu kereta wira..dan kami tinggal satu kereta sahaja dan saya abang saya dan adik saya pergi sekolah dengan menaiki motorsikal ...selepas itu saya berdoa  kepada Allah supaya kereta alza kami  dijumpai semula...

25 mac 2014 selasa

semalam umi saya tengok di komputer  untuk menengok tiket bas untuk balik ke  kampung  ayah saya  di Terengganu...selepas itu saya pun menengok juga apa yang ditengok oleh umi saya ...dan saya pun tengok tiket bas untu ke kampung ayah saya di terengganu ...saya menengok tiket bas sani  express untuk balik  ke kampung ayah saya di Terengganu ...dan saya pun menengok tiket di komputer ...dan tiket bas untuk pergi balik kampung ayah saya di Terengganu pun ada .., lalu kami pun pergi ke stesen bas untuk membeli tiket  bas untuk membalik kampung ayah saya di terengganu... bukan untuk menaikibas tetapi mahu membeli tiket bas ...dan kami pun pergilah... lalu tiba - tiba tiket bas untuk pergi balik kampung ayah saya di terngganu pun ada ...umi saya membeli tiket basa sani express untuk membalik kampung ayah saya di Terengganu ...selepas itu umi saya pun membayar tiket bas sani express...yang berharga Rm 330 ...dan selepas itu umi saya abang saya dan ayah saya pun pergi ke kedai sebentar untuk membeli belah ...maka jadilah kami untuk balik ke terengganu ...  
26 Mac 2014 (Rabu)

Balik Terengganu
semasa kami di rumah kami pun kemas baju ...dan  yang menghantar kami di stesen bas ialah adik ayah saya ...iaitu aria muhammad syakir ...dan adik ayah saya pun menghantar kami untuk ke stesen bas ...dan kami pun sampai  ke stesen bas ...dan saya kami sekuluarga pun menaiki bas sani express ...dan dalam beberapa minit pun bas itu berhenti di satutempat untuk berehat seketika dan selepas itu bas itu pun berhenti satu tempat lagi ...di situ kami solat kami makan tengahari ...


27 Mac 2014

Rumah Cik Sah



28 Mac 2014

Pantai Teluk Ketapang



29 Mac 2014

BALIK


Banyak lagi gambar ---> klik sini

Comments

Popular Posts